Sunday, June 2, 2013

alhamdulillah . alhamdulillah . alhamdulillah


Subhanallah . Alhamdulillah . Allah akbar . 

Tiada kata yang dapat diselangi dengan kata-kata diatas .

Aku yang jadi kaki borak sampai ta ingat dunia ni pon boleh jadi speechless . Aku face je apa jua yg Dia dah plan untuk life aku . n , tahu apa aku dapat ? aku rasa macam nak bagi tahu satu dunia , betapa bingung nyee bila aku baru jumpa erti CINTA masa umur aku 18 tahun . Bukanlah nak kata 18 tu fasa TUA tapi fasa dah terlambat mungkin . atau , fasa , " apa aku dah buat dengan 17 tahun yg lain ? " Allah Allah .

Institusi yg aku menetap sekarang , fully tak macam U . frust ? haha . agak laa . tapi , cara susunan yg DIA susun , ternyata lebih molek . dulu , aku risau gila takut-takut aku tak boleh bawa diri bila keluar drpd SAMER . standard laa kan camtu . takut culture shock laa ape laa .  dan , alhamdulillah , DIA izinkan aku ke institusi berkenaan . ^_^

kalau nak suruh aku cerita apa dah jadi dengan 3 minggu yg sebelum ni , habis laa blog aku ni . cuma yg aku boleh cakap , apa yg aku cari kat sini , aku dah jumpa . bayangkan , aku terkamceng dengan sorang member ni . drpd perak . baru 2 hari kamceng , dia dah cau g masuk UM . masa tu , aku punya teriak macam aku dah kawan dengan dia 2 tahun . pastu , ada laa suara-suara nyaring , " kawan satu sekolah ehh ? " dan masa tu , bingung datang menyapa , apekehal nangis untuk dia ? apa yg aku boleh intepret , meby sebab , niat kami sama . berjumpa dan berpisah kerana Dia . Moga kau berjaya , sahabat !

dan minggu ni aku minta balik . nope . bukan sebab homesick . first , sebab , adik2 semua ada kat rumah . second nya , aku nak lambai kasih sayang dengan sahabat2 imtiyaz yg nak masuk U dah . tapi , aku tak tahu laa pulak dorang gerak lagi awal . sahabat imtiyaz ,, moga kalian berjaya dengan apa yg kalian ceburi . Ingat Allah sentiasa . kuatkan kebergantungan dengan ALLAH . *macam sahabat imtiyaz baca je ..* tape , aku tembak kalian dengan doa .

pada sahabat yg membaca , doakan saya di institusi saya yup . sangat harapkan doa daripada kalian . doakan saya kuat dan tak cepat putus asa . mungkin ujian kita berbeza tapi tetap doakan ketabahan dan kekuatan hati saya . if nak tahu cerita pasal saya , calling2 laa ye . opss , bagi tahu awal-awal ni , lepas je pukul 10pm , saya dah tidur . jadinya segala calling akan diabaikan . ^_^ Ohh ye , saya memang akan jadi pendiam dekat sana . means , handset sering diabaikan . maaflah kalau tak bertegur sapa . tapi , ingatan pada kalian , i'Allah tak lupa . saya bahagia je dekat sana . ada sahabat-sahabat yg sefikrah dan sehaluan . tapi , buat sahabat imtiyaz , VU , sinergi k2 , kalian tiada ganti pada saya . sungguh . rindu kalian amat .*muntah hijau*

ni bukan entry islamik dan bukan juga entry yg berunsurkan diari-diari bagai . ini hanyalah luahan hati semata . trimass sebab sudi membaca .



Tak feel laa masuk SYURGA nafsi-nafsi . Kita masuk sesame dehh ^_^v

No comments:

permata aty mama abah

Daisypath Happy Birthday tickers