Monday, August 5, 2013

nothing


Jam menunjukkan tepat pukul 9.20 am.

Badan still terbaring lesu atas katil . 

Sakit amat menahan nafsu . tapi , hati dah nekad . 

Jangan kalah dengan nafsu . JANGAN .

Masuk hari ni , hampir 2 minggu aku tahan daripada text inche F .

Biar laa nama tu tak lagi menjengah di ruang nset ninetology tuu .

Perasaan tu dah lama hadir . hampir 2 tahun .

Jika nafsu tu makin dilayan , aku takut , benteng BERHARGA yg cuba aku pertahankan musnah .

so , untuk inche F , aku tak tau sama ada kau tertanya-tanya pasal aku atau ta ..

tapi , aku cuma nak cakap , bantu aku untuk jaga ikhtilat .

kau jugak pernah kata , " nak yg baik , kita kena jadi yg baik .. "

aku harap kau dapat jaga iman dan amalan kau kat sana . jangan tinggalkan apa yg dah kau belajar kat sekolah dulu .

aku cuma akan selalu tembak kau dengan doa .

doa moga kau tergolong diantara mereka yg soleh .

aku tau kau minat dia .tu tak salah . cuma satu .

macam mana kuatnya aku untuk lawan nafsu drpd text kau , macam tu kau kena buat dengan dia . 

doa moga korang disatukan dengan jalan yg halal .

aku tak harap pon kau baca . tapi , kalau kau terbaca , tu dah cukup terbaik .

* KDA_CLBT *

opss . aku tak sediakan baldi untuk korang muntah hijau . 






Tak feel laa masuk SYURGA nafsi-nafsi . Kita masuk sesame dehh ^_^v

No comments:

permata aty mama abah

Daisypath Happy Birthday tickers