Wednesday, October 16, 2013

SCHOOL

* Musix Box - 0330 bergema di kedua-dua speaker comp . dilayar comp terpampang semua kenangan . Sungguh . Berkecamuk rasa . Rasa ni tiba-tiba .





















Biar gambar tu bicara sendiri . 

sory . aku tak isi entry kali ni dengan apa-apa . Cuma satu doa yg aku selit , untuk semua orang yang pernah  duduk , berdiri , baring , berjalan , makan , study atau apa-apa pon laa dengan aku , moga korang sentiasa bawah rahmat ALLAH . Moga korang baik-baik je .

Aku rindu zaman sekolah menengah . Tapi , aku tak nak lalui zaman tu lagi .
*ehh , air apa yang menitik ni . err . okbaii

Tak feel laa masuk SYURGA nafsi-nafsi . Kita masuk sesame dehh ^_^v

1 comment:

faizah husna said...

tahniah dik dpt bwk program dgn baik ^^

permata aty mama abah

Daisypath Happy Birthday tickers