Sunday, December 1, 2013

Dia ..


Dia .

Seseorang yang datang tiba-tiba dalam LIFE aku .

Seseorang yang terlalu baik untuk aku .

saat aku susah ,

dia membantu apa yang terdaya .

saat aku bersengkang mata dan terus menyiapkan kerja hingga ke pagi ,

dia sentiasa disisi walaupun hanya bertemankan telefon bimbit miliknya sendiri .

saat aku bersorak gembira kerana sesuatu ,

dia turut mengukir senyum dan bergembira seolah-olah dia berada ditempat aku .

dan aku tau .

kehadiran dia adalah hadiah daripada Rabb untukku .

ya Rabb ,

satukanlah hati kami diatas jalan Addin-Mu ..

Jadikanlah setiap hela nafas kami untuk agama-Mu ..

matikanlah kami dalam keadaan jihad di jalan-Mu ..

tiada yang kami inginkan diatas dunia ini ..

melainkan , kami bersahabat untuk mencari Redha dan Maghfirah-Mu .

sahabat ,

mungkin kau  tak sempat untuk dengar lafaz ni meniti dibibir aku ,

tapi , daripada hati yang paling dalam ,

aku mencintaimu kerana agama yang ada pada pribadi-Mu ..

uhibbuk fillah .



* aku dapat agak yg korang macam dapat teka je . haha . nii kalau tersebut depan aku nii , garenti terkelu tergamam dan segala ter laa yang ada . jadi , aku mohon , anda dilarang keras untuk menyebut mende ni depan aku . =D

* untuk sahabat-sahabat di SAMER , jangan tergugat . anda masih dalam hati aku . *sile laa muntah hijau .

Tak feel laa masuk SYURGA nafsi-nafsi . Kita masuk sesame dehh ^_^v

No comments:

permata aty mama abah

Daisypath Happy Birthday tickers