Wednesday, March 19, 2014

Dia .. geng .




" Jaga diri . Jaga Quran .. "

Itu ayat last yang kedengaran sebelum kaki menapak pergi . Allah , Dia je laa yang tahu saat tu macam mana . tak mungkin untuk aku menangis lagi depan dia . malu . forsure .. ! *bukan ego .

Sebelum balik , ada sembang benda-benda berat . Benda tu buat dia terdiam terus dan menjadikan suasana agak awkward . Sangatlah tak biasa kalau aku termasuk dalam situasi gitu .

" awak janganlah cakap benda-benda camtu . saya jadi down .. "

dan aku hanya diam . niat aku cuma satu .

aku taknak jadi geng untuk dunia je , aku nak jadi geng sampai syurga .

Geng ,

salute sangat bila awak betul-betul nak jaga Quran .

akhirnya , awak berjaya keluar dengan 30 juzu' dalam kepala .

tapi , saya tahu ,

semangat awak yang dulu mesti akan datang balik . mesti .

ayat awk yang selalu terjah dalam handset ninetology tu ,

" doakan saya ehh .. "

dan saya jawab disini , 

tak perlu ingatkan sebab pasti ada doa untuk awk . sentiasa .

dan , akhirnya , satu perbezaan bila buka next sem ni ,

saya dah tade geng untuk main kat padang .

tu . saya pasti akan rasa kehilangan tu .

Fi hifzillah geng .

Moga ALLAH sentiasa jaga awak kat mana pon awak ada . 

Terima kasih untuk semua benda .

dan , maaf untuk sesuatu perkara .

Satu perkara yang awak tak tahu ,

saya akan rindu awak . akan .

* lagu hakikat bahagia . volume up .. *



Tak feel laa masuk SYURGA nafsi-nafsi . Kita masuk sesame dehh ^_^v

No comments:

permata aty mama abah

Daisypath Happy Birthday tickers