Sunday, April 20, 2014

* blushing *


* tetibe je rasa macam tajuk tu tak sesuai dengan identiti diri . pedulikan oke . amaran keras nii .. !


siapakah cik naruto .. ?

dah tentunyee soalan pertama yang akan ditanya . buat yang dah tahu , buat buat biasa sudah .

tujuan entry nii ditaip keypad kan bukan laa untuk memperkenalkan cik naruto kepada orang ramai mahupun memberitahu orang ramai bahawa cik naruto merupakan murabbi cik super saiyah yang sangat ohsem .

tapi .. cukup laa untuk membuat kalian membaca apa yang di wasapkan oleh beliau .. 

untuk entry blushing nii , membuatkan aku tak nak menaip panjang takut nanti pelbagai spekulasi yang tidak enak akan timbul .

cumanya ,

untuk cik naruto yang ana rasa cik naruto takan baca pon entry nii , 

kekuatan dan kecintaan cik naruto dalam dunia dakwah dan tarbiyah telah berjaya membuatkan daie kacil ni tersungkur jatuh dengan ego dan prinsip nya sendiri . daie kecil ni pernah bercita-cita ingin menjadi salah seorang ank usrah cik naruto , tapi cukuplah ALLAH pinjamkan dua mata yang sentiasa memerhati dan satu hati yang terbuka untuk menerima tarbiyah daripada cik naruto .

cik naruto , i love u for the sake of ALLAH . 

oke . sampai sini dulu . untuk orang yang biasa stalking gue , mohon jangan tunjukkan entry ni kepada cik naruto . haha . 





Tak feel laa masuk SYURGA nafsi-nafsi . Kita masuk sesame dehh ^_^v

1 comment:

amirah syahida said...

nak bagitahu lah.
jangan salahkan ibu mengandung :P

permata aty mama abah

Daisypath Happy Birthday tickers